دانلود آهنگ جدید امو باند هرجا که باشی

دانلود آهنگ جدید امو باند هرجا که باشی
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امو باند به نام هرجا که باشی با بالاترین کیفیت از خزر موزیک
دانلود آهنگ هرجا که باشی با لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ
Downloade Ahange Jadide EMO Band Be Name Harja Ke Bashi
EMO Band – Harja Ke Bashi دانلود آهنگ جدید امو باند هرجا که باشی
هرجا که باشی تو فکرتم حس میکنم پیش منی / باور قلب من اینه که ما تا آخرش مال همیم
ماه قشنگ شبام مثل یه خوابی برام / لحظه به لحظه زندگیمو باتو فقط سر میکنم
وقتی تو چشمام زل میزنی عشقتو باور میکنم
هرجا که باشی تو فکرتم حس میکنم پیش منی
باور قلب من اینه که ما تا آخرش مال همیم
ماه قشنگ شبام مثل یه خوابی برام
لحظه به لحظه زندگیمو باتو فقط سر میکنم
وقتی تو چشمام زل میزنی عشقتو باور میکنم
هرجوری باشی باهام …

Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو منو دعوت کرده مهمونیشون

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن استاد

دانلود آهنگ از کی خوشت اومده که بیقراری از مهدی جهانی