دانلود آهنگ برگرد دوباره از مسعود صادقلو

دانلود آهنگ برگرد دوباره از مسعود صادقلو
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی برگرد دوباره از مسعود صادقلو با بهترین کیفیت ممکن از خزر موزیک
ترانه و آهنگ: مسعود صادقلو ، تنظیم: مسعود جهانی
به همراه متن و پخش آنلاین
Downloade Ahange Jadide Masoud Sadeghloo Be Name Bargard Dobareh
Masoud Sadeghloo Bargard Dobareh دانلود آهنگ برگرد دوباره از مسعود صادقلو
توضیحات:
اینستاگرام مسعود صادقلو :
مسعود جهانی کچلت میکنم سال ٩۶ انقدر کار دارم میسازم کااااااار جدییییید .. برگرد دوباره ! خوبه ؟
به زودی موزیک جدید و فوق العاده شنیدنی خواننده مسعود صادقلو بنام برگرد دوباره ازصبا موزیک ، منتظر باشید
ضمن این که ۱۹ فروردرین آهنگ هوس باز منتشر میشود
چه شبای که زدم قدم به یادت
چه تنها بودم هر شب شاید بیادش
به یادش میوفتم هر شب
غمگین و خسته…
کاش بخوادش قلبی که اینجا شکسته
من موندمو درد و غمام
بدون تو سخته برام برگرد دوباره برگرد دوباره
در نمیاد دیگه صدام
کاشکی باز او روزا بیاد
این قلب خسته رو باشی کنارش
من موندمو درد و غمام

Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو منو دعوت کرده مهمونیشون

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن استاد

دانلود آهنگ از کی خوشت اومده که بیقراری از مهدی جهانی