دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP خیلی دلم تنگه

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP خیلی دلم تنگه
دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی مسیح و آرش AP به نام خیلی دلم تنگه با بالا ترین کیفیت از خزر موزیک
دانلود آهنگ خیلی دلم تنگه با لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ
تنظیم: مسعود جهانی
Downloade Ahange Jadide Masih Ft Arash AP Be Name Khili Delam Tangeh
Masih Ft Arash AP Khili Delam Tangeh دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP خیلی دلم تنگه


خیلی دلم تنگه
گلای باغچه رو چیدم من
ببین چه قشنگه
لباس نو پوشیدم واست
ببین چه خوشرنگه
بهم میاد یا نه
بد نشدم من که
ببین چقدر آروم
بغضمو قورت میدم
نمیاد از این چشا اشک که
آروم بقل کردم عکسامونو
بد نبودم من که
دلمو گم کردم اما باز
خیلی دلم تنگه
آروم شدن سنگدل

Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو منو دعوت کرده مهمونیشون

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن استاد

دانلود آهنگ از کی خوشت اومده که بیقراری از مهدی جهانی